【 it+rain 】 【 歌詞 】共有 500筆相關歌詞
魔鏡歌詞網

關於 it + rain 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 2.珠寶生意 iness got it歸功 Ricch Gang(got it) Faker假裝在人群中高調的炫耀著說著 Gang Gang AMG GT ... 到山頂 Money rain馬上要降臨 NewJet空降在 Paris engine V12的voice for real(voice) Ricch Gang的homie們be for real輕鬆的斬獲了 double kill(double kill) Ford塞滿了 busin ... p所有的 fake friend business got it歸功Ricch Gang(got it) Faker假裝在人群中高調的的炫耀著說著 Gang Gang Spicy Shawty Ricch Gang Flexing jewelry busin
2 11.SHOOT THAT make make it rain(讓他下)撒滿下雨點 shoot that太帥了拍下來 shoot that Drill shxt drill drill drill drill Shoot that頂的只滿(頂的只滿)頂的只滿頂的只滿這個地方歸老子們管你們走遠爬開一點看老子bang s ... gang撐展新的款帥慘咯取款 make make make it rain撒滿下雨點 shoot that太帥了拍下來 shoot that Drill sh ... that太帥了拍下來 shoot that Drill shit drill drill drill drill Shoot that頂的只 ...
3 1.Relationship(feat. GALI) an't help it every time I see your face當你不在我身邊整個天都 ... 到上海in the rain You're like a candy豐富我的味覺我可以為你擋下所有危險哪怕再危險我也不會退卻所有壞蛋我替你消滅 How could I forget你在我耳朵後的低語 Shawty u want go anywhere我都願陪你去 And I say你 ... yday你身上的味道我總意猶未盡 I can't help it every time I see your face當你不在我身邊整個天都 ... 到上海in the rain(
4 2.Straight(Remix) w you how it taste讓你體會一下這個滋味 Lots of fake friends lots of fake face很多虛假的朋友很多虛偽的臉孔 Are we going straight dog我們就直接點吧朋友 Are we going straight讓我們都 ... we do now給你點顏色看看 Show you how it taste讓你體會一下這個滋味 Lots of fake friends ... 沒幾個能比得上 Wait I'm just living my live做好藝術家的工作休息賺點外快過了三年還是那句mama I'll be shine在2021 make ...
5 1.想家 is)悵然的雨落下 Rain is falling on a gloomy day東北風隨我遠離了塵囂 I'm getting away from the disturbance好面對不安和煩躁 To deal w ... disturbance好面對不安和煩躁 To deal with my unsettling emotion是什麼使我徬徨 Why am I feeling perplexed變得無力呀 Why am I feeling helpless路邊的忘憂草 Day lilies along the road輕聲地唱著家鄉的歌謠 ... k my tears我是真的放不下 I can't put it out of my head我真的想家 I rea

6 2.黃皮膚 沙漠王子 make it rain跳money dance手腕卡地亞 Picky rings配RM寶璣陀
7 2.黃皮膚 沙漠王子 make it rain跳money dance手腕卡地亞 Picky rings配RM寶璣陀
8 17.可以吻你嗎? 渴需要有人Make it rain我們站在CDC最高處俯瞰整座City如果用粵語來形容人生如戲 Life is a movie我愛你像傑瑞愛c
9 1.I'm afraid love the rain but you open umbrella when it rains. You say you love the sun but you find a shadow spot when sun shines. You say you love the wind but you close the window when ... me too. You say you love the rain but you open umbrella when it rains. You say you love the sun but you
10 4.Jazzi sing Make it memories I wanna make it rain like in my dream I feel I feel so free take a breath Fill you w ... free take a breath Fill you with melody A lot of things tatted on my skin Tripping in my dream Yeh we celebrate ... in my dream Yeh we celebrate it's time to play Everyday I be feeling so free when I rap this rhythm Fuck the bad feeling I roll up sometimes Listen to that jazzy ... ck brand new swagger man Roll it up roll it up全部抽進我
11 2.I Got You lin' out With the waves they be rolling out Caught in a storm but we just don't care Nah nah Yeah I can see the clouds And when the ... n see the clouds And when the rain starts coming down I'll be your shelter I'll be the one who's there I've seen some things I've lost some love I've seen some th ... stakes No no no We gonna make it another day Feel the high feel the rush Through the pain and the love Baby I got you You know that I got you And when your world ... world beg
12 4.上一個雨天 oo Bamboo It's just another rainy day(又是一個雨天)你最愛的她已gone away(離開了)曾經握 ... 如今只能自己去面對 It's just another rainy day(又是一個雨天)你最愛的她已gone away(離開了)空氣中 ... 離 Bamboo: It's just another rainy day(又是一個雨天)你最愛的她已gone away(離開了)曾經握 ... 如今只能自己去面對 It's just another rainy day(又是一個雨天)你最愛的她已gone away(
13 2.蘭博(Lambo) 我的坐騎來演出) with my gangang從無到有yeah let's go(和我的團隊準備出 ... (期待我的到來) with my ganggang從無到有 yeah letsgo(和我的團隊準備出發 show me what you want why you sw ... ow me what you want why you switch lane(你為了得到什麼而叛變)我內心火熱從來不會感覺冷這張album ... oke我們make it rain所以我能從無到有driving Lambo come for the s ... 我的坐騎來演出) with my gangang從
14 1.失去後才懂 好想你 That hit song(I suddenly miss you much) approaching from afar複雜的心情好想回到過去 Complicated my soul longed to return to the past分手快樂其實真的也許不易 Sepa ... 沒有你 Until now then Telling me it's tough If living is without you**久違的彩虹 Long time no see ... t you**久違的彩虹 Long time no see rainbow遺忘的海風 Long forgotten ocean breeze ... 愛得那麼苦痛 Is it a must we had to love in so much pain
15 4.BOSS 及時的雨 make it rain(讓他心裡下雨)飄散的煙霧發光的寶石看一看從開始到現在一路走來打磨好多
16 6.空殼 幾個回合 make it money make it name and話題 make it最昂貴的布加迪 young lady love daddy maybe lo ... 負責 talk shit只會'超級'在意'市場'所以說唱圈才變成 supermarket They ... 你 real的時候 Rain跟宋慧喬還在拍浪漫滿屋我端了這些市場規則像 Gamestop的散戶別演
17 1.88BARS just make it rain Flowing like安卓三千來自下個千禧年 ATLien先馳得點的先知 I see the future like Mary w ... 知 I see the future like Mary with my千里眼天之驕子的天資再加上堅持到底的偏執外加上顏值到底老天是否太明顯 ... BAR的霸權意思是either u love me or hate me when I drop t ... 樂moshing Bitch why u sobbing在那邊抱怨說我太主流了好了啦我隨便一個主流跨刀都能讓你主打歌命喪我刀
18 3.Questions d food If it's what you need If it's not a big deal Why don't just follo ... p mun-thì Rain and rain and rain and rainy Kám m̀ kám tap mun-thì Where am I and what is this smell? Every weird thing ... this smell? Every weird thing Raining raining say sorry tshìn-oi ke Kitty Excuse me tshai mun it ke mun-thì Kám m̀-kám tap mun-thì Be ... p mun-thì Rain and rain and rain and rainy Kám m̀ kám tap mu
19 9.KNOCK OUT ely My attitude is a gun don't you wanna fight me我 ... 我來徹底開闢 F with me不問出身和來歷 Im drilling no mumble社會的網路全部都會被我給掌握我是Bruce Lee耍了一套combos開起敞篷 When I leaving out the jungle摸不透我讓你覺得像雨又像霧我的大腦是銀行你是當鋪絆腳石把 ... 的Gang不得軟只要頂低調king掛個Chain make it rain淩晨四點我就像Kobe我熱的所有人想報火警 Hook We da best crew We da
20 2.LUFU s is what it come to Feels good but you're still no good Didn't call cuz you knew I would Feels good but you're still no good Didn't call cuz ... I fucked up my chance and now it's bad between us I… I just wanna makeit right I don't wanna fight tonight I never wanted u to lie. Why why why? Why you gotta treat me like sh ... Why you gotta treat me like shit? Why you gotta act like this? You the one I wanna be w ... this? You the one I wanna be with So why you got

21 2.哇嗚 n falling It's too good to be true Wah Wooo Wah WoIt's something cruel to me You never told a word Why the ... You never told a word Why the rain keeps on bleeding It's too bad to be a fool Wah Wooo Wah Wooo Don't like to be kept in Dark ... Don't like to be kept in Dark It's something cruel to me You never told a word Why the ... You never told a word Why the rain keeps on bleeding It's too bad to be a fool Wah Wooo Wah
22 2.Seasons Song ling like it should be the sea will be rising likeit should be. B: Spring is fresh summer rain autumn is fell winter is snow life is like something we could bring ... like something we could bring it on. Time is a song life is boat love is a sweety fream we owe promise is like something we could hold ... like something we could hold it on. Hurt is cold scar is pain life is nothing we can't hide seasons is like something we should sing ... like something we shou
23 1.Rubia 遠或許就在路邊 waiting for the one等待著那個人 to find the way ... ome找到回歸的路 Rain falls a thousand times雨水數千次的沖刷 No f ... 故事翻至末頁的時候 It's not the end所以一切還未結束 Life blooms lik ... 遠或許就在路邊 waiting for the one等待著那個人 to find the way ... 遠或許就在路邊 waiting for the one等待著那個人 to find the way ... 遠或許就在路邊 waiting for the one等待
24 1.狠角色 onna make it rain不要跟我提起你的名字我根本不屑於曉得看我的眼睛I don't give a**** about ... 看我的眼睛I don't give a**** about it I don't watch the news Cuz I'm the n
25 3.Gangsta In GTA a in GTA Without this game在現實生活中哪個都不敢惹夾起屁股生活和一群野狼狗去爭奪 Money make ... 不敢惹夾起屁股生活和一群野狼狗去爭奪 Money make it rain現實還是無法掙脫有人戴起墨鏡商務KTV頭耍有人做起大生意幾十億有真有假
26 5.Dancing In The Rain ng In The Rain作詞檸馮允謙作曲馮允謙 T-Ma馬敬恆編曲 T-Ma馬敬恆監製 T-Ma馬敬恆 I feel the ... T-Ma馬敬恆監製 T-Ma馬敬恆 I feel the raindrops on my head Although its stormy up ahead有你我不介意冒險與平淡夜 No matter where we go You'll be my ... tter where we go You'll be my rainbow只想一生都牽你手共舞返工你永遠似考試公司怨氣我耗損意志三幾秒whatsapp一次即使我詞不達意想看奧運哪個
27 7.Dancing In The Rain(Eng.) ng In The Rain(Eng.)作詞馮允謙作曲馮允謙 T-Ma馬敬恆編曲 T-Ma馬敬恆監製 T-Ma馬敬恆 I feel the ... T-Ma馬敬恆監製 T-Ma馬敬恆 I feel the raindrops on my head although it's stormy up ahead we could just sit a while and wait the storm to pass but when i'm with you got nothin' to lose so we might as well go dancing in the ... ght as well go dancing in the rain Each time I turn on the tv it seems like the end of the
28 1.黑潮 a作曲 Ginma It just different我想要說自己的心情可沒人願意聽 uh腳步不願意停止只是在走個形式什麼時候才能自己說了算或者對待最愛的人別再像個混蛋真讓人難堪我步履蹣跚躲責任感什麼都不管安慰我 You can take your time But baby I h ... o come up照亮了崎嶇陡峭的山峰 I'll give it all I got把險境攀登總有一天當我不再因為現實畏手畏腳當我可以昂首挺 ... d你聽得到你聽得到 It(!
29 1.Battle Within y-Battle Within1.Battle Within作詞 Elvis@Stirfry作曲 Elvis@Stirfry Where is my enemy I can not see his face I've been knocked down over again The bullet shot ... For my love I'll do whatever it takes I swear I'll fight until the end Won't follow what seems as right World is falling not so seems to be right I wanna find wh ... fe is like I'm drowned by the rain Sunshine is what I need I'm tired of being hopeless Ain't on the lonely road Sometimes we feel so c
30 2.Crawling In Silence RICH YEAH RAIN IT UP RACKS I'M SO MOTIVATED SMOKING ON ... NCE就在黃昏時分 RAIN IT UP RAIN IT UP RAIN IT UP RAIN IT UP COUNT IT UP COUNT IT UP COUNT IT UP COUNT IT UP SHE WANNA SHE WANNA SHE WANNA YAH ... AH YAH都失效 RAIN IT UP RACKS I'M SO MOTIVATED SMOKING ON
31 5.打滾 LLY THE SHIT我一直 CAN'T FALL ASLEEP這夜晚寂靜這慾望太 DEEP我一直 ... 袋不乾枯 MAKE IT RAIN從來不認輸 I'M THE MAN I'M THE MAN I GOT ... 都在 TALK SHIT隔著玻璃窗的風景女友在對面看你表情裝的輪到半夜在淪陷過程像是荒誕知道沒有絕對嚮往的生活品質貴的食物把你的腰桿挺直就像是植物烹調的過程你只是廚助貧窮的日子就快要結束賣個笑裝個傻被人汙辱 FUCK THAT SH ... 日子
32 1.多餘的人 key Composition Arrangement Ron Tso Lyrics Roy Lam功課考試請教老師鐵路要司機 Teachers are needed for schoolwork; drivers for the railways審計交稅有會計師股市靠經紀 Acco ... Accountants are needed for auditing and tax filing; agents for stock trading螺絲釘每日如是似棋 I live my days like a chessman or a screw可惜要扣緊螺絲帽統一輪廓才合理 And I must be faste ... d to the nut to stay in sync with the overall structure歌已翻唱
33 1.Aim Till We Get It ll We Get It1.Aim Till We Get ItJerry Sung&鸚鵡羅&小魚作詞Jerry Sung鸚鵡羅小魚 ... 我拿獎金(make it rain)你們只能拿到空氣當pull up the chair戰鬥位元元元元元元 ... 細節無可挑剔操作不Lit就別責怪運氣 Starlord狙擊 click clack enemy dink人頭落地喝罐 energy drink拿完了戰利品跨過你dead body Nah how dare you peek me we over l ... how dare you peek me we over lit我先把我的語音開啟開成
34 5.Stay with me r>5.Stay with me作詞黃雨籬作曲黃雨籬 Tell me something oh my baby告訴我親愛的這一切是否只是一個夢 I'm falling down falling down falling down墜落墜落著 I'll be around be ... end可我想我仍會在你身邊直到一切終結 How comes it suddenly starts to rain天下起雨了 For drenching me now just has ... 著這夢 Stay with me stay with me別離開請別離開 Stay with me stay with me陪著我陪著我吧 I'll
35 1.The Prelude ze on the rainbow在彩虹上仰望星空 ignore the sorrow忽視痛楚 If ... ow忽視痛楚 If it's the end how come I can see the sunl ... 還能看到陽光 If it's the end how come now you wish to co ... 你還想要回頭 If it's the end how come I can see the sunl ... 還能看到陽光 If it's the end how come now you wish to co ... 你還想要回頭 If it's the end how come I can see the sunl ... 還能看到陽光 If it's the end how come now
36 3.Shanghai In The Rain ai In The Rain作詞陳家麟Whle作曲陳家麟Whle ease gently slows you down舒適柔和地讓你緩慢下來 when the coffee gets cold ... 慢下來 when the coffee gets cold it's time to go咖啡已涼是時候離開January wind still sharp一月的風依舊鋒利 drizzle follows細雨伴隨 Everything so loosely fine一切都恰到好處 except for the time ... ne一切都恰到好處 except for the time It's running out只是時間太緊 strange faces w ... ning o
37 1.No Rain Doggie-No Rain1.No Rain作詞 Doggie作曲 Doggie、吳任性停止爭吵 stop ... 停止爭吵 stop it stop it聆聽著沉重呼吸靈魂與肉體分離把思緒揉碎揉碎全是我不對不對心情由雨點支配想聽的話你還沒有說都保持沉默背景照片都沒更換過是你的輪廓 My friends always told that I am so crazy But ... s told that I am so crazy But it's nothing will be change Give me another chance oh baby Let me hold your ha
38 7.Hyperfocus k of time It's so quiet Nothing's on my mind Weird clouds far away I see them in the sky I'm on my way now Lose sense of speed ... y way now Lose sense of speed It's so fast I left all things behind Those thunders make me Wonder what's in the sky I put the pedal down Hyperfocus On those thing ... e things I wouldn't care Like raindrops on your black hair Forever I could stare In the eye of storm I want to stay Everything in ... I want to stay Everything in its place Y
39 1.漸入佳境 寶(diamond rain diamond rain)好愛喲好愛喲好愛喲 Wait等我的想法實現價更貴 Wait時間大把合理慢慢追讓我醉成功的體會讓我飛 Let me stay然後隨意消費到人累讓穿行在燈紅酒綠的身體回家把財富變出花為了她抓住她告訴我很愛她 How much do you want ... 住她告訴我很愛她 How much do you want it What's up what's up What's up跟我的明天大聲Say hey What's up M.O.N.E.Y got you babe Take ya beach
40 1.白日做夢 k on that rainy day You left me in the shades of memories Now the c ... e shades of memories Now the city is a maze with no exits Thought we were heading Malibu You kept throwing out your att ... You kept throwing out your attitude Couldn't find the right words even though I was trying to So You cried said I lied About the future I compromised God don't yo ... gone she won I'd better suck it up But I said fxck off Something? Th
41 1.Running Away n Wu Take it slow; I told myself don't let go You don't know that this love is all I've known I watched the ... all I've known I watched the rain hit the plane my soul Has this pain I can't explain where to go And I see the sun is slowly rising Hope the shadows help to hide my p ... s for you you know We'll take it slow'cos I can't let you go And I se
42 6.Burning Rain 6.Burning Rain作詞李靖黌作曲李靖黌 Now I'm dancing Dancing w ... 曲李靖黌 Now I'm dancing Dancing with you All alone In the rain With you I held back all my fears Can't hold back all the tears I'm holding in all the pain Cut can't hold back the burning ... t can't hold back the burning rain Now I'm dancing I'm the rain With you All these voices in my head that I'm ashamed to let you know I've been tryna act like nothings wrong and kee
43 6.風暴 h me make it rain當我脆弱需要妳''If u can't give more I'm so ... 要更多窗外狂風暴雨(Its the love u gave)妳選擇離去(How long will ... ve u gave)妳選擇離去(How long will it last) I know u ain't the one在我需要你時離去
44 7.鈔票人與賠錢貨 till make it rain rain rain rain like a鈔票人 like a鈔票人不在意揮霍不輕易退縮製造的規模達 ... 快樂都是別人的 Shit生活不過就是完成一堆破事感覺一下天堂一下悲傷瞬間就變末日酒開得再多也沒用想得到終究沒圓夢 Still make ... 末日酒開得再多也沒用想得到終究沒圓夢 Still make it rain rain rain rain like a賠錢貨一個該死的賠錢貨一個該死
45 1.Naiad 尋找你 Come with me穿過億萬星雲 Very Pretty Naiad Very Pretty Naiad我需要你 Very Pretty Naiad Very Pretty Naiad雖然我不在洛杉磯愛著你緊握著一部爛手機想著你不限距離 Very Pretty Naiad ... Naiad Tell me why I love you It's like a rainy day Tell me why I need you Like y

46 1.沒有時間的雨聲 muradiga yitarmu The rain outside the window Drip drip drip drip drip drip drip drip tear Tick by tick tick by tick from spring to autumn Drop by drop dr ... art Tick by tick in the dream It's not rain it's tears When the flowers begin to fadit's autumn. I wish so much Can it be realized in missing
47 3.保持我的Swag 你們表演 Make it rain女孩都圍繞在我周圍加大了分貝和團隊巡演我走南闖到北 W ... 巡演我走南闖到北 With my Gang Gang With my Gang yeah In this game shit我比鉆石更耀眼 I'm tryna make it dope I'm tryna make it pro全部全部給我靠邊這點哪里夠 Drama Drama Drama Drama沒時間陪你秀 Copy Cat太落後每天保持我的帥 Swag你們全都靠邊站站保持我的我的帥全都靠邊站保持我的帥全都
48 1.Make You Feel My Love When the rain is blowin' in your face And the whole world is on your case I could offer you a warm embrace To make you feel my love. When the ... never do you wrong I've known it from the moment that we met No doubt
49 1.Trapped in the rain ed in the rain1.Trapped in the rain作詞龔敬文作曲周勝宏、龔敬文沒錯我就喜歡下雨天一起被困在這個屋簷雖然看著你愁眉苦臉這樣浪漫地浪費時間沒錯我是寫過下雨天偶爾也會感到點後悔因為不忍心看你雨曬風吹 Oh girl I'm trapped in the ... 風吹 Oh girl I'm trapped in the rain again下雨天真的好Chill再悶都要一起過日子總是不輕鬆你說大不了別活太久我說也太哈扣嫑嚇我但
50 1.貪食蛇freestyle I gotta hit the rhyme其他的不去猜我可以Trap起來也能當她的valentine不愛厭世告訴你 everything will be alright打開我頻道隨便都能找到你的菜 Vroom! Making good sh ... 便都能找到你的菜 Vroom! Making good shit in my room!早起寫到afternoon感謝前輩開闢荒土就像瑠公圳 ... 公圳不只要make it big我還要進入Hall of fame I GOTTA HIT THE RHYME其他的不去猜沒有滿足的一天像在玩貪食蛇不斷地進化直
51 1.長歌路遙 、梁越玲作曲荒山亮 It's been so far and it's been so long returning to my lovely home鄉關路遙月照光 I've been searching for my dream and trying to make ... r my dream and trying to make it never gonna let it go.誰知更深霧罩濛若是注定要流浪 Walking in the ... 誰知更深霧罩濛若是注定要流浪 Walking in the rain I keep singing all my love all my pain and my soul ... love all my pain and my soul it's a lonely long road
52 1.#younglivesmatter(Explicit Version) ter(Explicit Version) feat. Boyz Reborn作詞何振賢作曲何振賢 Young lives Young lives matter Even though the world is getting sicker Young lives Young ... lives matter All the fight in rain will make us stronger Young lives young lives matters We deliver the songs ... matters We deliver the songs it's like a prayer Faith are haunted by greed and it's on fire Life's a true story and we're the author Yeah who can tell me what ... hor Yeah who can tell
53 2.#younglivesmatter(Clean Version) fight in rain will make us stronger Young lives young lives matters We deliver the songs ... matters We deliver the songs it's like a prayer Faith are haunted by greed and it's on fire Life's a true story and we're the author Yeah who can tell me what ... hor Yeah who can tell me what it means What it means to see police arrest the teens Streets covered in smoke like a movie scene We struggle we suffer yeah we're perfect team Wh ... put us in custody? Sin
54 3.LESS 對準備 makin rain it's okay everything okay smokin good all day幫我一個忙然後擊個掌最後出了事會有幾個擋誰做了一張陷阱的床然後他們急著躺跟價值觀不同的人說話 man fucking hell no~~~ u b ... 人說話 man fucking hell no~~~ u bitch ass motherfuc don't call me bro br
55 1.Something in the Water uch down city lights Check my phone and change the time Gonna be gonna be Checkin' in yeah[Hubert]風吹又日曬心事還無法釋懷不自在好無奈去放開 yeah[Mike] Everything ... Mike] I think this will be a little longer Gonna take all the time I need[Hubert] They say what don't kill ya makes ya stronger Yeah I got so much I wanna see Oh~ ... ]像個小孩只想要自由自在你別理 Yeah[Mike] Is it enough All I am is just what you say Yeah baby I'm real[Mike] My
56 12.Always on the Road 別讓他們把你 limit是你拿到機會沒靠他們憐憫總有一些沒辦法避開的陷阱可你也需要經驗實現那些前景 ... 說一聲再見 And it's no no你還得再跑快點(Go fast)還有20分鐘到家我在車後座躺 ... 躺下聽到雨點在啪啪(rain drop rain drop)記得你是獨一無二沒有人能 do my job所以我還是不害怕前面是無盡的道路和山有些人的常態對於有一些人是高不可攀那一成不變那長夜無眠
57 14.Brand New ugh this city Running through this city New face new frowns new names new crowd New beers chow down new screams and shouts In this c ... w screams and shouts In this city Running through this city And it makes me feel brand new And it makes me feel brand new And it makes me feel brand new Brand new Andit makes me feel brand new And it makes me feel brand new Brand new Brand new New change of crowns each day I've found Less pounds in my pocke
58 1.I'ma End This Game oney make it rain被我主宰揮起我的戰旗光明戰勝黑暗 Like missiles威力像是導
59 10.野蠻控制 開始 figure it out方向盤貼著手還能控制的所有希望都控制得久我開始 figure ... 開始 figure it out剩下的奪不走我開始都想跟我拍個照強迫我微個笑我需要壹個舒服的理由都別往我身邊靠勸妳們省點招我要回到我的星球空氣不新鮮了快要病變了怎麽可能讓我接受這世界別讓我聽見了我不想聽見的遮罩感官讓我重新擁有也許有人能夠暫時霸佔我的座位但不可能把我支配等著
60 13.野蠻控制(Bouns Track)(Alex x Remix) 開始 figure it out方向盤貼著手還能控制的所有希望都控制得久我開始 figure ... 開始 figure it out剩下的奪不走我開始都想跟我拍個照強迫我微個笑我需要一個舒服的理由都別往我身邊靠勸妳們省點招我要回到我的星球空氣不新鮮了快要病變了怎麽可能讓我接受這世界別讓我聽見了我不想聽見的遮罩感官讓我重新擁有也許有人能夠暫時霸佔我的座位但不可能把我支配等著
61 1.空想世界 ow occurs Rainbows and butterflies靜靜的看海在腦裡世界時間過得特別快 Chillin' on a cloud in the sky Looking up day-dreaming w ... sky Looking up day-dreaming with a smile還有時好像看到你不用介意在這裡只是一場戲 Vibrant colors in the skies The perfect backdrops filtered by our eyes心裡好像有些話想跟你說但我自己應該怎麼辦已經分不清是光還是暗 ... s what matters matter at all? It's just another song有時候閉了
62 6.80 onna make It I'll do this till80 I'm not crazy一道一道 ... 一拳把他擊碎誰先倒 it's hard to say我要唱到八十歲我把書都鎖進 locker Eig ... 個情歌女孩來我這 With my squad with my Ching G Aye don't fuck with us From eighteen to eighty gonna be fabulous yeah唱到八十才不可惜報章雜誌都是特輯 I'll do this till80球衣跟我一起退役808080 yeah I'm gonna make ... 起退役808080 yeah I'm gonna make It I'll do this t
63 5.Gohan in this bitch I been rocking dat margiala way before ... cking dat margiala way before it is the shit I might steal your umbrella right before I make ... umbrella right before I make it rain They got turn me to gorilla like I'm Gohan in this sh ... illa like I'm Gohan in this shit. They ain't lefty like me but they ain't never make ... me but they ain't never make it right.沒人敢起歹意因為我早實現期待 He been screaming that's ...
64 6.Step Back lemme get it right Time to take off overwatch them like a Satell ... f overwatch them like a Satellite Yeah I take a step back All these lady on the courtside take a snapchat Yeah I take a step back I go crazy in this game like I'm ... k I've been flowing on this shit way before those hashtags Homie Take ... 易舉 I make it rain every time對手需要避雨活在過去怎麼阻止未來慘劇發生所以我看你每次出手都像在瞎扔我步步精明就像是
65 2.Hot Der an't make it dope不認同這些他們 talk shit從來沒停過擁抱再多黃金也無法從這裡來解脫當我開著金口你的夢想都被我奪走我是越挫越勇 you can't juge me b ... 被我奪走我是越挫越勇 you can't juge me bitch新店回到木柵 I can make it rain bitch我只相信自己 don't trust no body copy我的足跡先 ... 足跡先親我的鞋印 bitch im cool I'm hot看我手感發燙擋都擋不住跨越大風大浪就
66 10.Real Fake X真假 的錢 Making It Rain只花自己賺的錢 Making It Rain美的就像下雨天 Verse1每個人都在鬧腦子真的白痴了玩了太多藥玩的腦子 ... 看我或是new shit我的Lamboghini還停在我櫃子上面你的 supreme好貴每天在飛 a ... 錢誰是real shit?裝逼沒極限只怕手機突然沒有電先來張照片打卡網路先跟別人借靠北被發現那就裝醉 ... 的錢 Making It Rain只花自己賺的錢 Making It
67 1.聽著(Listening) 朋安 Anu.Kaliting.Sadipongan作曲阿努.卡力亭.沙力朋安 Anu.Kal ... 朋安 Anu.Kaliting.Sadipongan編曲王倩婷Tina C. Wang tengilen ko soni tengilen ko rakat tengilen ko orip no finawlan tengilen ko cidal tengilen ko fora ... ing Listening to the sound of rain Listening to the silent night sky Iit the sound of the wind It's the sound of the waves It's the sound of waves hitting the shore So this is the sound the ocean sends out To perce
68 2.告別(Farewell) irst time It was the highlight of my life When I close my eyes When I close my eyes When I close my eyes Everybody says love is so blind They ... pain Memories the everlasting rain We will meet again We will meet ag
69 6.雨天(Rainy Day) )6.雨天(Rainy Day)作詞 PoLin作曲 PoLin編曲呂康惟、PoLi ... 柏霖 In the rainy day I turn off my light Light up the candle Let my thoughts fall down So I can see them better So I can feel them better In th ... I can feel them better In the rainy day Lying on my bed Staring at the ceiling Let my thoughts fall down So I can see them better So I can feel them better Oh I g ... eed someone to embrace my all It didn't work for you It didn't work for
70 12.Love Song4 Me is all white但開的並不快你乖乖呆在我的副駕聽我來段rap Today is ... 的並不快你乖乖呆在我的副駕聽我來段rap Today is raining可能老天爺sad但有我在你旁邊這一切都不算bad I know I'm not ready But baby you so pretty衣服再貴也檔不住你完美的body你托著你的下巴聽我在blah blah blah一旦發現共同話題 we can't ... g for me但beat的長度並不夠 KnowKnow with glow能把時間變的slow But now I got to go I
71 3.Rainboy HazeN-RAINBOY3.Rainboy作詞 HazeN作曲 HazeN已經忘了到底過了多久記得每 ... 讓我明白不是夢一場 Rain it up像對妳的思念 light it up ay燃燒殆盡之前再給多一點熱情才不容易倦 Babe all the fuckboys are the same thang Let me know yeah let me know ye I just know you're not the basic ... 人淋著雨一個人走著我會為你撐傘 I can be your rainboy ye I can be your rainboy ye I can be your rainboy
72 4.Make My Day HazeN-RAINBOY4.Make My Day作詞 HazeN作曲 HazeN What make my day ay what I gonna say Maybe他們說的對更多榮華富貴但這不是我lifestyle再窮也不會賣藥跟我的homie待在85喝 ... 減重要問問博森拜託你教我怎麼瘦 I don't fuck with money yeah You don't fuck with my team yeah2019準備起飛一起搭上班機aye等到某天上了頒 ... 友兄弟都是我的愛) It's you It's you It's you上了台中沒人照顧感謝
73 5.Change HazeN-RAINBOY5.Change作詞 HazeN作曲 HazeN像是歲月帶來爸媽頭上白的髮像是設了deadline卻寫不出八個八像是給了承諾最後結果fucked up以前是我的手現在握著送他的花像是悶不吭聲學會起身對抗像是頑固的你終究選擇退讓作風強硬 ... a rapper並不是裝得像因為熱愛著 so I keep it underground時間一直在流 yeah we gon change
74 5.雪人 Snowman Witnessing Everything that has changed We say to ourselves There's nothing to regret Minutes and seconds passing by our bodies If ... onds passing by our bodies If it were the old times Even if it were raining knives from the sky We'd still go have a look Check if ... still go have a look Check if it's real or not Oh what is this thing about love Musing on who'd make your time come to a stand still Oh my friend you're s ... nd still Oh my friend you're s
75 2.喚吾之名 彈滿天飛你無法抵抗 It's gonna rain It's gonna rain Can't you see the clouds gathering Better run to the ark before the ... ter run to the ark before the rain starts There's a brand new feeling in the airJust call my name Who dat is who dat isJust call my name Who dat is who dat isJust ... my name Who dat is who dat is It's getting dark too dark to see最黑的夜⾥就連 ... 念我⿊色幽默的記憶 It's gonna rain It's gonna (
76 1.Fake s Fahrenheit40度的高燒不退 Lying down in my sick bed躺在我的 ... 清楚這背後的事實吧 It leaves a hole you know that you go你知道嗎你的離開在我的心上開了個大洞 Falling into sleepy hollow通往死寂的沉睡谷 what a**** I am l ... llow通往死寂的沉睡谷 what a**** I am literally living in a show我真是蠢啊我現在真的是生活在狗 ... 更喜歡裡約? Is it where you always wanna go好像那是你一直想去的地方
77 1.Kylin t believe it Baby I don't believe it只想讓你看到我真實的微笑 Some people don't know wh ... 落關於Kylin City失去了結果這15年我又給了你什麼最起碼還知道會有人陪我一起失落 Baby I don't believe ... 有人陪我一起失落 Baby I don't believe it Baby I don't believe it只想讓你看到我真實的微笑 Some people don't know what a kylin sky Too many people are dreaming can be tried You know my heart You know who I am ...
78 10.Imma Get A New One get away It's making me insane Why girl your tearrain But you never wanna look back The love that we make I cannot sleep when I'm alone How can you sleep when you're alone I cannot ... w one Imma get a new one Know It's hard to forget But all the memories we had Is fucking making me dead Imma get a new one Imma get a new one What can I do just t ... t can I do just to get Your shit out of my head I'll do whatever it takes Why after all these pain I can't seem to
79 1.What If I life Make it mine With you we run away the crime What if I Take you fly To the sky W ... if I Take you fly To the sky With you can reach the paradise Stepping in this l ... he paradise Stepping in this little room What if we just lose all our minds Driving all the way downtown What if we just left them all behind Spending all my lone ... t if I Lost my way In pouring rain Will you be my guiding light What if IJumping in This lonely night I know you will by my side
80 3.剃刀 後座 holy shit確認純度拿了錢 Sharp like razor那種辨識度從不用tag慢著不 ... 開始過帶 Make it rain Make it rain佔領串流後 Make it rain Make it rain賣了多少貨 Make it rain Make it rain從underground到主流從來不會怠惰 sh ... 流從來不會怠惰 shit維持他的脈絡夢是美的會醉不怕死的會追 Shout out我背後的兄弟會天亮之 ... R的傲慢 Make it (
81 3.Punting nd buy a little boat white The party of water is coming tonight Now ... f water is coming tonight Now it's time to have some fun Let's go to the river side And buy a l ... to the river side And buy a little boat white The party of water is coming tonight Now ... f water is coming tonight Now it's time to have some fun Wuwuwuwuwuwuwu Wuwuwuwuwuwuwu Wuwuwuwuwuwuwu Wuwuwuwuwuwuwu But Oxford is often ... uwuwuwuwu But Oxford is often rainy There is a fa
82 6.Forest Forest is raining sky is whistling life is breeding Flyer bring the storm thunder break the silent Let your heart dancing w ... ilent Let your heart dancing with the trees. Is it a warning? The secret is coming from deep insider. Is ... coming from deep insider. Is it an evil sign? Hunter bring a bullet for flyer. Is ... bring a bullet for flyer. Is it a calling? Heartbreaker of forest ar
83 1.Royal Blue 音樂 Dance with me in the rain在雨中與我共舞 All the colors I see is stuc ... 顏色流淌在我血液中 Rains drops are hitting hard on the lonely windowpane雨水擊打 ... 片藍色 I see it in your eyes你的深情中我看到 Telling the car is on the runaway告訴你告訴汽車正在失控 Getaway ride picking me up right off the highway在高速公路上逍遙遊蕩 Pull ... 上逍遙遊蕩 Pull out the CD and put it right on display拉出CD
84 7.PALIPALI(feat. Baby Cindy) We making rain a sa li fuck it a da li唱著新的那卡西爲了買一雙鞋子排隊排到三天三夜穿媽媽買給你的衣這樣丟人現眼 Dont copy me trying to making贋品可不可以別在我面前餓鬼假小心我以後要當算命仙給你我的名片心内有鬼我看得出來還有你的八字全身上下金細細穿著龍袍 ... you feel me自己design artist shit體面又舒適這樣最漂破做事謹慎就一定要final check穿得那麽丑如果是我就
85 1.野蠻控制 開始 figure it out方向盤貼著手還能控制的所有希望都控制得久我開始 figure ... 開始 figure it out剩下的奪不走我開始都想跟我拍個照強迫我微個笑我需要一個舒服的理由都別往我身邊靠勸你們省點招我要回到我的星球空氣不新鮮了快要病變了怎麼可能讓我接受這世界別讓我聽見了我不想聽見的遮罩感官讓我重新擁有也許有人能夠暫時霸佔我的座位但不可能把我支配等著
86 1.避難所 went away Raindrops on my face Blurring my illusion of the choices I could make Hard enough to put myself together Oh Girl Don't you be afraid ... id to myself as I looked away Raindrops on my face Washing off my sillittle wish to hide away I am strong enough to make ... ay I am strong enough to make it through the rain When I close my eyes Everything will be alright Everything you said I'll keep in mind The ... ou said I'll keep in mind The rain will stop
87 4.Burn It Out(愛火殆盡) br>4.Burn It Out(愛火殆盡)作詞蔡汶伽作曲余佳運 Another ... 運 Another rainy day like everyday regulation In the same old place where I chased your temptation Feeling shame on me to ask you for another c ... paradise Up and down we took it more than twice Stop the rain I'll take you back in time Till we're burn ... back in time Till we're burn it out Tripping lying devastating Running hiding kept you wa ... ing Running hiding kept you wait(
88 3.Bump nJump baby get it on小妞不停晃 hands up claps on記住你的樣下次不會忘 come n bump n jump when we have fun now we back in town baby get ... now we back in town baby get it on小妞不停晃 hands up claps on過來聊聊說點情話對你講我喝的有點多了頭腦有點暈別顧慮那麼多 relax n b my friend別左躲右閃像是老鷹捉小雞你可以聽見party peaple say my name你覺得別的rapper說的不 ... 躲進你的dream聽你的story let me make it
89 12.Sacrifice(feat. Akin) se my way Rain drops falling it can taste my pain I sacrifice sacrifice sacrifice my life You don't deny don't deny don't deny your mind撥開了迷霧 wanna see the ... e jungle makes me lose my way Rain drops falling it can taste my pain I sacrifice
90 1.Beautiful Day Cause the rain came Everything's new again Now the sky is bright And I can see the light The peace find a way in the dead of night And ... way in the dead of night And it came a whole new life It's gonna be a beautiful day We will walk a long way ... l day We will walk a long way It's a second chance It's another dance It's a brand new sky It is a reason and you know why Now the sky is bright And I can see the light The peace find a way in the dead o
91 1.放慢步調 w me Take it slow要做得太多不用急 Let it out那些瑣碎的我都看不起這樣說那也到是簡單我當然想什麼都不管不去鳥沉浸在 ... 已沒有商量的餘地就像Rainy day的雨滴無情的直接落地用力的生活 Yeah Don't be
92 1.一樣的 ll that shit獨自smoke that shit對著星空抽著菸不要對我裝可憐4am我對著你悲哀 yeah誰不想被愛回來月亮她依舊會在4am我看著你離開 yeah(離開離開)別再說一套又做一套 I'm on my way路只有一條別再耍一樣一模一樣 ayy同個伎倆結局都一樣都是一樣的都是一樣的都是一樣的都是一 ... t the same I'm not a saint na It's not a game手染著血要money rain na從地到天從起跑線起跑的 Blame no one
93 7.The Way I love You s singing It's singing just for youJust for you my darling Tell me Tell me you can feel ... Tell me Tell me you can feel it You can feel the feeling The feeling of my loving I love you like I love the moon I love you like I love the night I love you lik ... babe Baby My mind is so easy It's so easy and happy All is so plain to see Tell me Tell me that you love me You love me the same way The same way I love you I lo ... ou I love you like I love the rain I love you li
94 4.Raincoat(feat. GrymeMan) orce4.Raincoat(feat. GrymeMan)作詞 Wong Ching Chun Ng Sui Hin作曲 Wong Ching Chun[MATT FORCE]從我眼睛裡面我見到一片天空下嘅人永遠生活喺陰沉沉重之中任由太陽光照耀落地面眾人無法避免同避 ... 清邊啲係 Family enemy and fantasy it's elementary they want us all gone e
95 2.Vanilla I'll seed it in the sand Could be November you'll understand Next time we meet won't be too long awa ... we meet won't be too long await Vanilla Are you flying alone to Florida? Storms on the radar ... Florida? Storms on the radar It's raining hard tonight I'll be the shelter in your abandoned yard ... helter in your abandoned yard It's last time I call your name Vanilla
96 1.YOU DON'T KNOW ME he FAKE shit All trap when i sign掉入危險 Do it for my family with all energy Make them proud對別人不虧欠 ... oud對別人不虧欠 It's all bout money not bout enemy自私自利程度卑賤 Yah Yah從沒有中間是公是字思考進入了冬眠火焰都凍結用譁眾取寵和你換一點點點虛榮來充電楚門的世界真實重演後知後覺逃不出這空間像是騎著腳踏車的風見看不到終點看不到終點曾被剝奪才 ... es Got a lot of
97 1.熬夜 Cooking with a pot take video不需要外景臉上的膠原體蛋白質都沒了臉皮也黑得毫無疑問但嗨到了6點出色的表現潛入了錄音棚拿下了冠軍的頭銜我要whloe lot moeny whole lot gang還有那珠寶們成我的friend gucci的logo on ... unny Shopping Shopping I Male It Rain Ring Ladies Gentleman來一點歡呼聲我上臺你們的花
98 6.直男不癌(&鄧典果& Sleepycat) 板整天想的make it rain(整天想的撒鈔票)整天想的make ... )整天想的make it rain(整天想的撒鈔票)妹子塗了個指甲我只想看蜘蛛俠你愛我仰角拍的帥照為啥要
99 1.PERK UP(振作) ing Great It colder than breeze喝得酩酊大醉被踏碎 Pretty girl is nothing Great ... Pretty girl is nothing Great It colder than breeze喝得酩酊大醉感覺被踏碎 I need ... 碎 I need little more groove迷霧是我的全部此刻它跟我跳舞跳個舞都無所謂 I'm not in a hurry so都被碾碎 I don't need to celebrate一切都落入塵埃 I don't need to celebrate一切都落入塵埃 I ... I am colder than the than the rain So real f**ks real Cold
100 1.你是 the turn It turns out that you are my cuo cai There are lakes and mountains and there is a vast universe. Not as good as you are in my heart ... You are warm in the mountains Rain with you travel together Fly back to the green grassland You are a firefly to take me to pursue You are controlling the frequency of ... equency of the pulse Wake up with you Put aside the tiredness This world is too big can you take me back to my heart? You walked slowly and thought too lat

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】